Skompletuj wyprawkę z rabatem do -25% SPRAWDŹ >>>

Darmowa dostawa już od 99 zł
{{ result.label }}

{{ result.excerpt | striphtml }}

Brak wyników wyszukiwania dla podanej frazy

Wystąpił błąd podczas wyszukiwania. Proszę spróbuj ponownie

Ciąża i poród (435 Wątki)

Zmiana Ginekologa w 32 tc

Data utworzenia : 2017-07-07 19:38 | Ostatni komentarz 2018-01-17 08:42

0202 Oliwcia

3239 Odsłony
48 Komentarze

Właśnie dostałam Informację że mój gin odchodzi i nie będzie już przyjmował jestem przerażona tym faktem zmiana lekarza prowadzącego w 32 tc to dla mnie koszmar obecnie jestem w 29 tc a pierwsza wizyta u nowego lekarza będzie właśnie w 32 tc jestem w szoku żaden inny lekarz nie potrafił sobie ze mną poradzić i wszyscy rozkładali ręce nawet gdy ja byłam już załamana i chciałam odpuścić on kazał mi się nie poddawać

2018-01-17 08:42

Mój ginekolog z poprzedniej ciąży miał bardzo słabe opinie w internecie, m.in. że jest oschła, spieszy się, nie interesuje pacjentem itd. Dla mnie? Dla mnie był to lekarz super. Zwłaszcza, że już poprzedniego zmieniałam na tę panią doktor właśnie. Odpowiadała na pytania, wszystko tłumaczyła, nigdy się nie spieszyła, czułam się zadbana u niej w gabinecie. Kierowała na dodatkowe badania itd. W drugiej ciąży znów musiałam wybrać lekarza. Pierwszy szok i porażka, za drugim razem trafiłam do fachowca, ale również ze słabymi opiniami. a dla mnie pan doktor okazuje się super. Miły, grzeczny, wszystkie badania, skierowania mam.

2018-01-11 13:47