result.title | striphtml
{{ result.label }}

{{ result.excerpt | striphtml }}

Brak wyników wyszukiwania dla podanej frazy

Wystąpił błąd podczas wyszukiwania. Proszę spróbuj ponownie

Karmienie butelką (79 Wątki)

Jak zacząć podawać kaszkę ryżową dziecku?

Data utworzenia : 2018-08-22 22:49 | Ostatni komentarz 2020-05-21 21:51

karkaja

3269 Odsłony
73 Komentarze

Hej dziewczyny. Mam pytanie dotyczącej kaszki ryżowej po skończonym 4. miesiącu. Moja córka właśnie kończy 5. miesięcy. W jaki sposób mogę ją podać dziecku do jedzenia: z łyżeczki czy z butelki. Tylko jaki wtedy musi być smoczek?

2020-05-21 21:51

Patka to prawda. Więc nie zakladalam optymistycznego scenariusza. Nastawiłam sie na szukanie sposobu 

2020-05-20 21:54

Aneczka to tak jest ze wszystkim ze trzeba jakoś radzić 

2020-05-20 20:07

Patka oby ale tego się nie przewidzi i trzeba wtedy jakoś radzić

2020-05-19 21:22

Aneczka oby nie :D 

2020-05-18 20:03

Patka coś czuję że sie przekonam kiedyś bo jak dzieci są przeciwieństwem to drugie właśnie takie będzie

2020-05-18 14:29

Aneczka nikt się tutaj nie cieszy że ktoś ma tak samo ciężko jak my tylko wiesz czasem w takich chwilach warto chociaż na chwilę dać na luz bo idzie zwariować! Wiem, że Twoja córka pięknie je i super o byś nie musiała się nigdy przekonać jak to jest z dzieckiem które nie che jeść nic oprócz mleka. 

2020-05-17 21:04

Myślę że nie ma co się cieszyć że.ktos ma podobnie tylko trzeba szukać sposób jak to zmienić 

2020-05-16 21:38

Aridka powiem Ci ze u nas maleńki sukces a mianowicie jadłam zupę i starszy synek też a córka była w swoim krzesełku i tak krzyczała i wyciągała rączki do mojego talerza jak nigdy. Więc dałam jej z mojego talerza i moja łyżka i byłam w szoku bo otwierała buzię i całkiem dobrze zbierała z łyżki. To akurat był krupnik i nawet nie przeszkadzała jej kasza jako grudki. Dzisiaj znowu jadła ziemniaki oczywiście z mojego talerza a jutro próbujemy rosół. Nie będę bledowac tylko widelcem trochę rozgniote kluski. Mam nadzieje ze w końcu ruszamy do przodu chociaż nie chwale dnia przed zachodem słońca :D 

2020-05-16 05:20

Patkaa, dzięki! Nic tak nie poprawia humoru jak myśl, że inni też tak mają :) 

2020-05-14 21:07

Aridka witaj w klubie moja córeczka jest identyczna jak Twój synek także jak będziesz mu coś podawać i nie będzie chciał to pomyśl sobie za tam gdzieś daleko jestem ja i mam taki sam problem może będzie Ci lżej :D a tak na serio to już nie mam siły z dnia na dzień żeby co raz lepiej to co raz gorzej i tak z mojego talerza chętnie zbiera ale tylko po to zeby się ciapac broń Boże żeby wzięła do buzi ;) 

2020-05-14 20:57

Aridka wszystko w swoim czasie nauczy się i będzie ładnie jadł 

2020-05-13 23:55

Ehh, jak ja bym chciała żeby mój zjadł cokolwiek innego niż mleko. Z łyżeczki nie. Blw nie. Interesują go co najwyżej rzeczy z dorosłego talerza ale i tak pewnie by do buzi nie wziął. Jedynie popaćkać rączkami. Ale rzeczy nie jadalne to pierwszy do buzi

2020-05-11 18:52

Ja bym z łyżeczki próbowała 

2020-02-22 07:17

Dlatego ja mu z poczatku musialam ograniczac jedzenie. Bo jadl bez opamietania. Dlatego teraz zna swoj umiar. 

2020-02-21 22:03

Też chyba bym się bała. Pamiętam że synkowi pierwszą marchewkę dałam 2 łyżeczki i dopiero z dnia na dzień więcej obserwując czy nic się nie dzieje 

2020-02-21 20:23

Justynamamajasia ja chyba na początku rozszerzenia diety tyle bym nawet nie dała