result.title | striphtml
{{ result.label }}

{{ result.excerpt | striphtml }}

Brak wyników wyszukiwania dla podanej frazy

Wystąpił błąd podczas wyszukiwania. Proszę spróbuj ponownie

Zabawa (152 Wątki)

Pomysł na kalendarz adwentowy

Data utworzenia : 2020-11-06 10:22 | Ostatni komentarz 2020-12-29 23:32

Mama_Hani

311 Odsłony
72 Komentarze

W tym roku stwierdziłam iż Hania jest już na tyle duża/świadoma, że fajnym pomysłem jest stworzenie kalendarza adwentowego. Niby przejrzałam internet, na pinterest jest sporo pomysłów ale jakoś żaden mnie nie urzekł.. Może Wy robiłyście kiedyś kalendarz? Jak wyglądał? No i najważniejsze, co włożyć do środka? Słodycze? Drobne upominki? Ale jakie? Pomocyyyyyy! 

2020-12-23 20:54

Jeśli ogarnia taka elektronikę to pewnie, fajny pomysł. Ja mojej mamie kupiłam urządzenie do peelingu kawitacyjnego. Ale to już Ci do świąt nie przyjdzie. Dobry krem też jest zawsze strzałem w dziesiątkę :) 

2020-12-23 17:10

patt mazz moja by nie ogarneła ale to tez dobry pomysł,taki praktyczny 

2020-12-22 10:17

myslalam nad tym zegarkiem smart

2020-12-21 07:09

PattMaz możesz coś do kuchni jak lubi dostawać takie prezenty, bądź kosmetyki albo jakieś dekoracje do domu

2020-12-20 22:58

patt mazz ja mojej krem na dzien i na noc kupiłam,w tamtych latach były to naczynia zaroodporne,radio,lampe wysoka stojaca do sypialni,w sumie patrzymy co jej brakuje,a twoja ma jakies zainteresowania,moze tez cos jej brakuje

2020-12-20 20:53

Mam problem mam do 100 kupić coś teściowej i nie mam pomysłu. Może coś polecicie? 

2020-12-20 19:46

Figa na wyjazdy miniaturki fajne ale w kalendarzu mogą się nie trafić nam odpowiednie i wtedy nie wiadomo co z nimi robić 

2020-12-20 12:36

Te miniatury są fajne na wyjazdy. Ceny od 100 w górę ;o

2020-12-20 07:38

Ewe to wiadomo że każdemu takie kosmetyki nie przypasuja. Ale wydaje mi się że tworzą takie coś by rodzic też poczuł się jak dziecko oczekując na święta

2020-12-19 21:45

w Zeszłym roku dostałam taki kalendarz z kosmetykami, może to i ładne i ciekawe, ale większość kosmetyków na które tam trafiłam niestety mi nie przypasowały, poza tym są to mini produkty wiec wiadomo, lepiej w coś sensowniejszego włożyć te pieniążki ;)

2020-12-19 18:53 | Post edytowany:2020-12-19 18:53

Figa nawet nie wiem ile one kosztują nigdy się tym nie interesowałam 

2020-12-19 13:10

Aneczka co roku patrzę na nie z utęsknieniem w Douglasie i zawsze szkoda mi kasy :(

2020-12-19 12:40

tez ciekawwwe ale traf z odpowiednimi kosmetykami jak komus robisz nie lada wyzwanie

2020-12-18 19:47

DoNiWe są i dla dorosłych takie kalendarze np z kosmetykami

2020-12-18 15:02

pattmazz sama bym pootwierała taki kalendarz gdyby mi ktos zrobił

2020-12-18 14:26

u nAS codziennie poprzedszkolu wracaja o 17 i mamo mamao moge otworzyc