result.title | striphtml
{{ result.label }}

{{ result.excerpt | striphtml }}

Brak wyników wyszukiwania dla podanej frazy

Wystąpił błąd podczas wyszukiwania. Proszę spróbuj ponownie

Rodzice (73 Wątki)

Perfekcyjna pani domu?

Data utworzenia : 2020-06-20 09:30 | Ostatni komentarz 2020-08-27 23:02

MagdalenaP90

1554 Odsłony
123 Komentarze

Dziewczyny powiedzcie, bo czasami już odpadam z sił... jak u Was jest z godzeniem stałej opieki nad maluszkiem i ogranianiem domu? Gotowanie, pranie,  sprzątanie to niekończąca się opowieść... Czy zawsze staracie się doprowadzić wszystko do porządku, czy może zdarza Wam się odpuścić i np. zająć się długą zabawą lub spacerem z dzieckiem. Ja przy synku obecnie jestem w stanie bardzo mało zrobić. Wkroczył w okres raczkowania i muszę go pilnować na każdym kroku,bo jest ciekawy dosłownie wszystkiego :) Sprzątanie pozostawiam na czas kiedy śpi. Najczęściej sama miałabym wtedy ochotę pospać razem z nim... Dajecie sobie czasem trochę luzu? Czy wolicie mieć w domu wszystko na tip-top?

2020-08-27 23:02

Darulka wszystko zależy od dziadków czy mają takie same myślenie co do wychowania jak mama albo czy chcą po swojemu wychowywać czy tak jak mama chce wychodząc swoje dziecko 

2020-08-27 18:53

Oj aneczka znam przypadki co tak nie jest. Matka z dzieckiem mieszka u rodziców i chodzi do pracy. Dziadkowie pilnują dziecko i mysla ze jak juz pilnują to jak matka jest w domu to ona nie ma nic do gadania, oni decydują o wszystkim zwłaszcza ta babcia i nawet jak matka cos powie to babcia swoje a jak matka sie nie podporzadkuje to foch i mówi to pilnuj sobie sama. Dobrze masz ze dziadkowie liczą się z Twoim zdaniem i twoimi zasadami.

2020-08-26 21:12

Mój mąż pomagał i nadal pomaga. Wiec jest mi lżej 

2020-08-26 10:09

Ja na szczęście mam ogromną pomoc ze strony męża. Nie wyobrażam sobie aby tego nie było.

2020-08-16 11:21

Tak, to tez ma duże znaczenie 

2020-08-13 21:35

Wszystko zależy czy mamy pomoc ze strony męża. Jak mamy pomoc to da się wszystko ogarnąć 

2020-08-13 15:29

Mysle ze wszystko jest kwestia organizacji i wyborów miedzy ważnym i ważniejszym. Nie da się wszystkiego zrobić na raz i idealnie, ale takie mamy już tendencje do krytykowania siebie i skupiania na tym czego nie zrobiliśmy bądź zrobiłyśmy zle, nic na tym co nam się udało 

2020-07-30 22:40

Klaudia to prawda  zależy od człowieka jaki ma charakter itp