result.title | striphtml
{{ result.label }}

{{ result.excerpt | striphtml }}

Brak wyników wyszukiwania dla podanej frazy

Wystąpił błąd podczas wyszukiwania. Proszę spróbuj ponownie

Ciąża i poród (283 Wątki)

biegunka w ciąży

Data utworzenia : 2021-02-10 14:47 | Ostatni komentarz 2021-03-03 22:43

ewe123

562 Odsłony
207 Komentarze

Taki problem mam nieprzyjemny. Odkąd lekarz włączył mi żelazo w tabletkach zaczęły się u mnie rozwolnienia dość intensywne w kolorze czarnym. Na kolejnej wizycie zgłosiłam to lekarzowi i zmniejszył mi dawkę i było wmiare ok. Ale od 3 dni znów mam rewolucje, odgłosy z jelit straszne, bulgotanie, buzowanie, no jedno wielkie tornado i codziennie zielone biegunki. Co prawda zaczęłam 38 tydzień i może to już organizm przygotowuje się do porodu? Choć nie uśmiecha mi się z takimi atrakcjami udawać się na porodówkę ... Dzwoniłam do swojego lekarza, twierdzi że jeśli nie mam żadnych innych dolegliwości żołądkowych świadczących że mogłaby to być jelitówka, to jest to nadal efekt przyjmowania żelaza i do piątku brać a potem zrobic wyniki i jak sie poprawiły to moge ostatecznie odstawić. W pierwszej ciąży nie przyjmowałam żelaza, ani nie miałam biegunek nawet przed samym porodem, wręcz przeciwnie, zaparcia masakryczne. Dlatego nie mam pojęcia czy to normalne ... 

2021-03-03 22:43

Teraz to będzie szybko leciało. 

Mi już ciężko dzisiaj miałam puls 105, jakieś kołatanie serca i ciężko mi było złapać oddech 

2021-03-03 20:34

Anulka ja 27 zaraz zaczynam 7 miesiac :)

2021-03-03 16:23

Heh ja już się tak mecze że bym chciała urodzić serio. 

Mazia a który Ty masz tydzień no nie pamiętam? 

Ja dzisiaj zaczynam 40 🤔 

2021-03-03 16:03

Nati po tym co widziałam po pierwszym porodzie u siebie też bym nie zaryzykowała w tej kwestii :)

2021-03-03 15:37

Mazia wole nie ryzykować chyba że w szpitalu mnie zmusza 😂

2021-03-03 12:29

Nati może nie u każdej tak jest, ale ja I Ewe tak miałyśmy. Ja to doskonale pamiętam lewatywa i skurcze okropne zaraz były

2021-03-03 11:45

Figa dziewczyny nastraszyly ze po lewatywie masz mega skurcze to aż się odechciewa tego 😂

2021-03-02 14:16 | Post edytowany:2021-03-02 14:16

Anulka oo to na tyl dobrze 😁 choć z pierwszym dzieckiem i tak to trwa,więc jak masz blisko to powinnaś dojechać 😁